Dostava, plaćanje i reklamacije
Plaćanje
Naručene artikle s ili bez troškova dostave, ovisno o iznosu narudžbe, Kupac će Prodavatelju platiti dolje navedenim načinima plaćanja.
Načini plaćanja:
Način plaćanja korisnik bira kod procesa narudžbe.
Moguća su 3 načina plaćanja:
a) Virmanom
Nakon potvrđivanja narudžbe putem web shopa, korisnik dobiva na e-mail podatke za uplatu. Rok plaćanja je 3 dana. Proizvode šaljemo nakon što sredstva budu uplaćena na naš žiro račun.
b) Pouzećem
Naručene proizvode šaljemo odmah. Korisnik vrijednost proizvoda plaća kurirskoj službi kod same dostave.
c) Karticama
Moguće je plaćanje MasterCard®, Maestro®, Visa kreditnim i debitnim karticama jednokratno.
Kod odabira plaćanja karticama korisnik upisuje svoje podatke direktno na stranici od Monri servisa.
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Monri servisa, te obratno.
Monri servis i financijske ustanove razmjenjuj u podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN),koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite Monri Payment Gateway napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti OVDJE.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Dostava
Dostava robe vrši se u pravilu od ponedjeljka do petka, a vrijeme isporuke je od 1-2 radnih dana od narudžbe. Trošak dostave za pakete vrijednosti manje od 299,00 kn je 30,00 kn. Za narudžbe iznad 299,00kn dostava je besplatna.
Povrat i reklamacije
Prema Zakonu o zaštiti potrošača Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan
poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana . Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na e-mail info@naturashop.com.hr.
U slučaju reklamacije Prodavatelj snosi troškove povrata robe. Prodavatelj je dužan u roku od 15 dana od dana primitka valjane
reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.